2008年12月13日 星期六

Penrith (13 Dec 08)

今日Keith帶我遊Penrith~

本小姐極速步行往火車站,中途仲行錯入左冷巷,好在都上到車,我只係用左35分鐘行咋~感謝主... 但上到車發現無帶rail card >.<::: 好在D火車叔叔無check...

由York去Preston個程車中途因為個brake有事而搞到我趕唔到下一班車,於是火車叔叔係架車上面出左張一連三格既飛俾我搭之後個班。張飛好特別,我好 中意的呀,但代價就係遲左成個鐘先到!我於是就問隔離一對情侶借電話打俾Keith,佢地好好人呀,我俾返30p電話費佢地話唔使~

行程:
Penrith Castle:爛得黎好靚,認返D部份最好玩。
Post Office@City Center:寄野返HK。
King Arthur's Round Table:個圓圈綠柔柔幾靚,但好多兔仔窿同兔仔便便。
Brougham Hall:個建築同感覺好似Durham,可能因為兩者都係Norman吧!
Clifton Hall Pele:感覺不錯,裏面除左D fireplace,好似內地農民D屋。周圍就似元朗D劏車場。
McDonald's:給Keith暖笠笠既感覺。

個 行程最特別就係完全唔使入場費,但行好多路,沿途跟本無其他人,得D車。其實呢個trip係辛苦既。成日都落緊雨,我地件衫同鞋都濕左,好鬼凍 >.< 我行到腳趾生左個水泡、塊面同對手吹到又紅、又痛。Keith準備既野食成功咁安撫住我。最後我拎左D植物部份同一舊石頭做紀念~

其實我覺得值得,辛苦得黎有好野睇。感謝Keith給我這個特別既旅程。

沒有留言: